اعتراض علی توکلی برادر مجید توکلی به جرس

majid tavakoli-3

اعتراض علی توکلی برادر مجید توکلی به جرس

فیس بوک علی توکلی شنبه۱۴ بهمن:

من نمی دانم کی باید شرافت داشته باشیم این برای چندمین بار است که این کار را انجام می دهند . من کی با شما مصاحبه کردم؟ شرافت هم خوب چیزی است، حداقل اجازه نمی گیرید منبع را ذکر کنید تا کی ما باید به دلیل بی فکری و خودنمایی بعضی ها هزینه بدهیم؟  شرافت و وجدان کاری هم خوب چیزی است .

ضمنا آقای زید آبادی به دیدن مادرم نیامده است، فقط در تماسی، از وضعیت مجید برای دل گرمی مادری که حتی دیگه صدای فرزندش را بیاد ندارد گفت.

فقط متاسفم برای مردم کشورم که شما رسانه آن هستید.

—–

فیس بوک علی توکلی جمعه ۱۳ بهمن : آقای زید آبادی با مادرم صحبت می کرد و در مورد اینکه مجید با روحیه است و تنها نگران شما و پدرش است و اضافه کرد تازه این چند روز ما را وادار کرد یک خانه تکانی انجام دهیم ، مادرم در جواب آقای زیدآبادی گفت : خوب مجید حکم ستون زندان را دارد برای کسی که قرار است همیشه آنجا باشد لازمه محیط اطرافش را هم تمیز و هر از گاهی تغییر هم دهد که زیاد یک نواخت نشود .

در یکی از ملاقات ها به مجید گفتم هر چه تلاش کردیم مرخصی ندادند و وزارتی ها مخالفت کردند مجید خندید گفت چرا خودت را اذیت می کنی این همه را میای تهران که اینها را خوشحال کنی اصلا مگر بیرون چه خبره مگه آنهای که بیرون هستند چه کار می کنند ؛ تازه من اینجا دارم مطالعه می کنم ………… هر چند می دونم برای پدر و مادر خیلی سخته ولی من خوبم مشکلی ندارم . گفتم مجید به نظرم به خاطر جایزه ای که گرفتی فکر کنم مرخصی بهت ندادند، مجید دوباره خندید؛

من می دونم حتی جایزه قبلی را هم که گرفتم کسی یادش نیست اگر باور نداری برو از چند نفر سئوال کن تا باورت بشه مشکل جای دیگه است وقتی مجید این را گفت من گفتم شاید ((مشکل مجید بودن است)).

———————

مطلبی که برادر مجید توکلی به آن اشاره می کند را این جا ببینیم:

http://www.rahesabz.net/story/65781/

***********

منبع: صفحه «زهره دهقان» در فیس بوک

http://www.facebook.com/zohrehdehghan2

پاسخی بگذارید

